jemielity jemielity
131
BLOG

INTERNAUTA III WIEKU

jemielity jemielity Polityka Obserwuj notkę 4

 

Moja aktualna praca społeczna:

Akcja „INTERNAUTA III WIEKU” to BEZPŁATNY kurs dla osób, które nie mają podstawowych umiejętności potrzebnych do korzystania z sieci i poczty elektronicznej, których rozwój Internetu zaskoczył, dla osób nie posiadających podstawowych umiejętności potrzebnych do założenia konta i korzystania z poczty elektronicznej, czy też z przeglądarki internetowej.

A przecież do pokonania tej bariery wystarczy krótki kurs!                

Takie BEZPŁATNE kursy prowadzę, już udało mi się rozdać kilka używanych komputerów i drukarek, kupiłam też kilka nowych - na nich uczę grupki osób, także indywidualnie. Ty również możesz wziąć udział w kursie lub uczyć innych! 

Jak można pomagać?

- można wykorzystać osiedlowe kluby seniora, domy kultury, ew. salki udostępnione w parafiach do poprowadzenia kursu;

-  można pozbierać po znajomych i firmach sprzęt nadający się do użytku, ale już zbędny dla dotychczasowych użytkowników, można zapraszać na spotkania osoby z notebookami, itp.;

-  można podarować komuś z rodziny lub sąsiadowi swój stary, ale nadający się do surfowania po sieci komputer/ można podarować drukarkę lub monitor;

- można nauczyć kogoś z rodziny/ sąsiada/sąsiadkę podstaw obsługi komputera. 

 

  NAPRAWDĘ WARTO!

 

Więcej o mnie  i o moich poglądach TUTAJ  i TUTAJ

 

 

 

 

jemielity
O mnie jemielity

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka